Skip to content

SZERVEZET és VEZETŐFEJLESZTÉS

A tudatosan megtervezett pozitív változásért...

Dombovári

Henrik

Krisztián

vezető tanácsadó

+36 70 67 27 431

1 olyan kereskedelmi- és HR szakember...

...aki közel 20 év tapasztalattal rendelkezik a cégalapítás, cégvezetés, hazai gyártók, forgalmazók, szolgáltatások területén.

...aki vezetőként hiteles, mert 2 cég komplett felépítése és üzemeltetése közben szerzett napi tapasztalatokat A-Z ig.

...aki komplex stratégiai látásmódja és kitartó munkája eredményét veled is megosztja.

Főbb kompetencia területeim:

– hatékonyság növelés
– stratégiai tervezés szervezeti vezetői szinten
– szervezetfejlesztési folyamatok tervezése és kivitelezése;
– vezetői hatékonyság fejlesztése;
– teamek együttműködése, konfliktusok megoldása ;
– rendszerszemléletű fejlesztés
– hatékony együttműködés a vezetői teamekben;
– team és csoport coaching;

Vegye igénybe tanácsadási szolgáltatásunkat!

Díjmentes cégre szabott konzultáció kis- és középvállalkozások tulajdonosainak és vezetőinek.

Célja, hogy ott nyújtsunk segítséget , ahol most a legnagyobb szükségét érzed a cégeddel kapcsolatban, vagy mint vezető és milyen irányba induljunk el.
Amennyiben vezetőként szeretne bizonyosabb és hatékonyabb lenni, jelentkezzen a most díjmentes, 40.000 forint értékű, egyénre szabott, vezetői tanácsadásra, amelyben megtudhatod, hogy milyen alapvető eszközök állnak a rendelkezésedre hogy hatékonyabbá tedd a céged és munkatársaid működését! A konzultáció általában 1-2 órát vesz igénybe.

Jelentkezés ITT.

Szervezet fejlesztés

Az alábbi feladatokban tudunk segítséget nyújtani

• valós működési zavarok feltárása
• új lehetőségek felkutatása
• a zavarok javítására stratégia kidolgozása és bevezetése
• szervezeti értékek megfogalmazása és azok bevezetése
• változási folyamatok kísérése és támogatása
• szerep- és felelősségi körök kialakítása
• a változtatások lehetőségek és kockázatok közös kiértékelése
• a szervezeti kultúra átalakítása
• külső és belső kommunikáció javítása
• egységek közötti kommunikációs folyamatok fejlesztése
• külső és belső kapcsolatok minőségének javítása
• hatékonyság és az együttműködés javítása cégen belül
• döntési folyamatok kialakítása
• a szervezet folyamatainak önjáróvá tétele


Kereskedelmi rendszerek és az értékesítés kiépítése

Kereskedelem optimalizálása a növekvő árbevétel és az optimális költségszint mellett.

• értékesítés fejlesztése
• ügyfélszolgálati feladatok kidolgozása
• kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársak
• értékesítési vezetők fejlesztése
• ügyfélközpontúság - célok, igények és szükségletek


Hatékonyságnövelés

Érezted már, hogy hiába dolgozol egész nap, szinte semmit sem haladsz? Szinte kifolyik az idő a kezeid közül? Képtelen vagy mindent észben tartani, így néha bizony elmaradnak fontos dolgok.

Várható eredmények:

• növekszik a bevétel
• növekszik a nyereség
• összességében hatékonyság javulás történik – több eredmény, a költségektől nagyobb megtérüléssel
• csökkennek a működési problémák jelentősen
• munkatársi problémák rendeződése
• munkaidő kihasználás javul kevesebb üresjárat
• önállóbbak lesznek a munkatársak
• vállalkozási növekedési problémák kezelhető szinten tarthatók
• csökkennek a kollégák terhei
• versenyelőnyhöz juthat a vállalkozás


Vezetői tanácsadás

A vezetői tanácsadást egyaránt kínáljuk újonnan kinevezett, vagy a szakmát régóta folytatóknak, közép- és felsővezetőknek.

Amiben segítünk:

• üzleti stratégia kialakítása
• Etikai célok megfogalmazása
• Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés
• Delegálás,
• Időgazdálkodás
• Jövőkép alkotás és célok megfogalmazása
• Vezetői hatékonyság növelés
• Személyes vezetői stílus fejlesztése
• Work-Life Balance

A coaching az élet számos területén, így az üzleti életben is képes segíteni abban, hogy előrébb lépjünk, kimozduljunk a számunkra kellemetlen helyzetekből, és elinduljunk a problémamegoldás útján.

Mindez elengedhetetlenül szükséges a boldog élethez, azonban szinte minden ember életében – a magánéletben és az üzleti életben is – eljöhet olyan élethelyzet, hogy magától nem tud a problémákon túllépve az elképzelt célokig eljutni.

A coaching folyamatban az alábbiakra számíthat:

• A folyamatban harmadik személy nem vesz részt,és sziogorú Titoktatási kötelezettség védi így nagyfokú bizalom alakul ki a coach és ügyfele között.
• A coach nem hoz szakmai döntéseket, de hozzásegíti a döntéshozót a helyzet megoldásához és a vezető számára optimálisnak tűnő saját döntés tényleges meghozatalához.
• A coaching folyamat egy külső szemlélő számára egyszerűnek k tűnhet, pedig voltaképpen egy hosszabb beszélgetés a vezető és a coach között, amelynek során a vezető felismerésekre jut, következtetéseket von le, és döntést hoz, hogyan és milyen lépésekben fog a cél felé haladni
• A folyamat teljes mértékben testre szabott.

Részei:

Business coaching

• Business coaching esetében az ügyfelek a üzleti szférából érkeznek és valamilyen céges probléma megoldásában, esetleg az ahhoz szükséges készségeik fejlesztésében kérnek segítségét.
Life coaching
• Life coaching esetében az ügyfél általában életből hozott nehézségei miatt keres tanácsadót magának.
A két coaching között rendkívül erős átfedések tapasztalhatók, és az egyes területek között nem beszélhetünk éles határokról.

Kérjen időpontot

minél hamarabb